vineri, 23 aprilie 2010

Andrei BOB la datorie

Globul meu a dispărut. De 1 aprilie păcălit, cineva mi l-a ciordit. Staţi aşa, nu disperaţi! Tot n-am stat eu linistit. Altceva v-am pregătit! Perle de profi şi profesoare şi elevi cu potenţial mare.

1)elev: Naratorul schiţei „Tren de plecare” este anonim.
2)elev: Allan este un european care a plecat la studii în India din motive de sănătate.
3)elev: Artiştii sunt fire retrase.
4)elev: Gavrilescu ajunge acasă şi nu-şi mai găseşte sosia.
5)prof: Ce formă de organizare era în „Ţiganiada”?
elev: Şatra!
6)elev: Ion o iubea pe Ana, da’ o iubea pe Florica.
prof: Decide-te! Pe cine iubea până la urmă?
elev: Păi... pe Ana, da’ de fapt pe Florica.
7)elev: Dinţii sunt organisme vii, situaţi în cavitatea bucală.
8)prof: Ce animale au cea mai frumoasă migraţie?
elev: Migraţia ciorilor.
9)prof: Care dă teza la chimie?
elev: Toţi, în afară de 6.
10)elev: Toate insectele sunt sexapode?
11)prof: Ai trecut prea repede de la o situaţie la alta. De ce?
elev: Mi-am dat seama că nu mă încadram în două pagini şi a trebuit să se întâmple mai repede acţiunea.
12)prof: De ce nu ai fost la prima oră?
elev: Am fost la analize şi mi-e frică deoarece cred că mă doare apendicita.
13)prof: Ştiţi că multe basme au fost culese de fraţii…
elev: JDERI!
14)elev: Ion se grăbea pentru că nu mai putea ţine în el.
15)elev: Tiroida secretă mormoni.
16)prof: Ce te uiţi ca cioara-n horn?
17)prof: Onorabile creaturi, astăzi vom studia […]
18)prof: Ce este termodinamica?
elevi: …
prof: Ce, la Bobotează aţi fost stropiţi cu Apa Uitării?!!
19)prof: Ce temă are poezia „Lupoaică tânără, iubirea”?
20)elev: India e în U.E.
21)prof fizica: Unde se află protonul şi neutronul?
elev: La chimie!
22)prof: Cine râde mult ajunge de râsul lumii.
23)prof: Dacă beţi ceai de întunecare vă luminaţi!
24)prof: Haideti să intrăm în cărţi!
25)elev: Brancuşi a fost un mare ticălos pentru că a murit prea repede şi nu ne-a lăsat mai multe sculpturi.
26)prof: Aştia veneau şi le violau femeile şi de aceea se zice că indoeuropenizarea a fost un fenomen violent.
27)prof: Copiii evrei erau mai credincioşi şi nu se închinau la chip cioplit.
28)prof: De azi încolo sunteţi loteria mea – cum vă trag, aşa veniţi
29)elev: Ne ţinem după tine ca dâra de bale după melc.
30)prof: Ai scris nişte greşeli că-ţi pică mâţu în mustaţă.

0 comentarii:

 
toate drepturile asupra textelor sunt rezervate exclusiv autorilor acestora